27.9.2017

Tvorba sloganů

Bez sloganu ani ránu – heslo firem úspěšných.

Dej si sprchu nebo vanu, pak se zahal do županu;

já ti slogan vymyslím – dřív, než slunce vyjde k ránu.

Na billboard i do telky – ať prodáváš pastelky 

nebo kvasíš z brambor líh.


Slogan (claim) je – spolu s názvem firmy a názvem produktu – mocným marketingovým nástrojem.

Odlište se od konkurence sloganem, který podpoří vaši značku nebo produkt!

 

Vytvořím výstižný, snadno zapamatovatelný, poutavý a originální slogan

  • na míru vaší cílové skupině

  • podtrhující vaše konkurenční výhody

  • vyvolávající touhu po vašem produktu

Spojte se se mnou a sdělte mi své představy

Dejte mi vědět

  • jaký slogan potřebujete

  • jak na něj spěcháte

  • kolik za něj chcete či můžete utratit

Společně si ujasníme

  • kdo je váš typický zákazník

  • jakými marketingovými kanály chcete slogan šířit

  • jaký je cíl reklamního sloganu (uvedení firmy či produktu na trh, posílení prodeje, zlepšení image, oslovení zákazníků konkurence, získání nové cílové skupiny)

  • jaká jsou specifika vašeho oboru či tržního segmentu ohledně slovní zásoby, klíčová slova a komunikační styl vaší firmy nebo produktu

  • kdo jsou vaši konkurenti


Mimochodem, na tomto webu jsem ukryl několik sloganů, které jsem ušil na míru svému podnikání.

Dokážete je najít? A kolik jich podle vás je? Dva? Tři? Nebo dokonce čtyři?

Nebudu vás dlouho napínat – „cé“ je správně:

  1. Váš korektor a copywriter z Liberce (na úvodní stránce)
  2. Čeština k vašim službám (na úvodní stránce)
  3. Texty bez chyb – texty bez pochyb (na stránce Opravy textů)
  4. Texty pro váš lepší byznys (v mikrotextu spodního tlačítka na stránce Copywriting)
Spojte se se mnou a řekněte si o svůj slogan

Zaručuji, že vám pomohu, jak nejlépe umím!